Tuesday, May 29, 2007

Akan Selalu Ada Manisnya

Menerima bingkisan sms mu dipagi ini
pada permulaan isnin di pejabat yang saban waktu menagih lelah
aku bagaikan terpaku.

Aku membaca setiap bait sms yg kau kirimkan
ringkas namun cukup untuk mengusir kehampaan
setelah sekian lama aku tidak menerima khabar darimu
meskipun penantian itu sudah menjadi satu keterbiasaan.

Dengan kiriman smsmu dipagi ini
diri pun terasak dengan seribu satu persoalan
setelah aku mula bingung dengan cerita kita
yang saban waktu terasa kosong
selalukah ia akan begini?

Dan kali keduanya aku mengulangi membaca smsmu itu
Diri pun mula berdoa
agar perasaan antara kita
akan selalu ada manisnya.

aaa

Warna Diri
28/05/07
kulim


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP